Isporuka i povraćaj

Isporuka robe na teritoriji Republike Srbije se vrši preko kurirske službe Post Express.

Ukoliko želite dostavu robe u inostranstvo, molimo Vas da nas kontaktirate putem formulara.

ROK ISPORUKE

Za naznačene proizvode rok izrade je 2-3 dana od dana prijema porudžbine. Kupac će mejlom biti obavešten o tačnom datumu slanja poručenih proizvoda.

Proizvode koji su "na zalihama" šaljemo u roku od jednog radnog dana po prijemu porudžbine.

OTKAZIVANJE PORUDŽBINE

Ukoliko želite da odustanete od porudžbine, molimo Vas da nas obavestite putem formulara u što kraćem roku a pre prijema mejla o potvrdi slanja porudžbine.

NAPLATA POŠTARINE

Prenos Post Express pošiljaka obavlja se uz naplatu poštarine koja je utvrđena Cenovnikom Post express usluga u unutrašnjem poštanskom saobraćaju (pogledajte http://www.postexpress.rs/struktura/lat/cenovnik/cenovnik-unutrasnji-saobracaj.asp) i naplaćuje se u gotovini. Iznos poštarine zavisi od vrednosti pošiljke i težine paketa.

Troškove isporuke plaća primalac (kupac) prilikom preuzimanja paketa (pouzećem).

Za otkupne pošiljke od primaoca se naplaćuje i poštarina za uplatu otkupnog iznosa po Cenovniku poštanskih usluga u unutrašnjem poštanskom saobraćaju i usluga novčanog poslovanja. http://www.postexpress.rs/struktura/lat/cenovnik/cenovnik-unutrasnji-saobracaj.asp

*Napomena: Ako otkupna pošiljka takva pošiljka - gde poštarinu plaća primalac prilikom preuzimanja pošiljke, iz bilo kog razloga ne bude uručena, troškovi dvostrukog iznosa poštarine padaju na teret pošiljaoca.

Ukoliko nam se vrati neisporučena pošiljka, prilikom sledećeg poručivanja kupovinu možete izvršiti samo uz avansnu uplatu, uz uvećanje računa za iznos poštanskih troškova prouzrokovanih nepreuzimanjem prethodno poručenog paketa.

PROCEDURA ISPORUKE POST EXPESS SLUŽBE

Pošiljke šaljemo Post Express uslugom Danas za sutra sa rokom uručenja do 19h.

Uručenje pošiljke se vrši primaocu ili ovlašćenom licu uz potvrdu prijema.

Kada pošiljku u ime primaoca prima njegov punomoćnik, odrasli član domaćinstva ili kod primaoca stalno zaposleno lice, mora u potpisu naznačiti odnos prema primaocu i upisati broj lične karte.

Pošiljke koje iz bilo kog razloga nisu uručene čuvaju se 5 (pet) radnih dana ako glase za primaoca koji se nalazi na užem dostavnom području (grad), odnosno 10 (deset) dana ako glase za primaoca koji se nalazi na širem i najširem dostavnom području (manja naseljena mesta), ne računajući dan pokušaja dostave.

U slučaju da se pošiljka ne može uručiti pošiljaocu pošiljka se smatra neisporučivom.

REKLAMACIJE I POVRAĆAJ ROBE

Reklamacije se rešavaju u skladu sa zakonskom regulativom.

Molimo Vas da, prilikom preuzimanja pošiljke, proverite sadržaj paketa (količinu, stanje robe, da li je proizvod oštećen i sl.)

Prijave nedostataka uvažavamo u roku od 24h od prijema pošiljke.

Za sva dodatna pitanja u vezi isporuke i reklamacija molimo koristite kontakt formular.